Lady Esther 100 jaar

De visie van Lady Esther:

“Iedere vrouw kan koningin zijn als ze goede producten gebruikt die ook nog betaalbaar zijn. Lady Esther is het synoniem van betaalbare cosmetica van hoge kwaliteit, veilige ingrediënten en gemakkelijk in gebruik. 

Historie

Op 1 juli 1913 registreerde Esther het merk Lady Esther in het stadhuis van Chicago. De cosmeticawereld oefende een enorme aantrekkingskracht uit op Esther, als tiener werkte ze al als beauty advisor in Chicago: “Ik had de ambities door te dringen tot de hoogste societykringen in Amerika met mijn merk Lady Esther. Toen mijn ouders in 1921 hun Sheridan Plaza Hotel openden, stonden de Lady Esther producten als juwelen in de vitrines te pronken.” Lady Esther werd binnen no time in New York en Canada zeer veel verkocht. De Lady Esther reclamespots zorgden al snel dat het merk enorm gewild werd, ook bij vrouwen die niet zo veel te besteden hadden en er toch mooi en verzorgd wilden uitzien. Het merk Lady Esther werd niet alleen onder de first ladies goed verkocht maar stond ook symbool voor de universele vrouw.